Najčastejšie otázky
Ako obdržím cestovnú zmluvu vrátane platobných podmienok?
Cestovnú zmluvu Vám na podpis zašleme, a to e-mailom v pdf súbore na podpis, ak bude klient chcieť, môžeme zaslať poštou. Zákazník si cestovnú zmluvu prekontroluje, podpíše, dokument naskenuje a pošle v elektronickej podobe na info@italiatravel.cz .
Čo robiť, keď je na zmluve chybný údaj?
Kontaktujte pracovníka CK e-mailom a my Vám chybné údaje opravíme a zašleme na podpis opravenú cestovnú zmluvu.
Mám kontaktovať CK, hoci si nie som istý, v ktorom termíne budem cestovať?
Áno, aj v tomto prípade nám zašlite dopyt a orientačne predpokladaný termín dovolenky. My sa budeme snažiť urobiť všetko pre to, aby sme ponúkli v orientačnom termíne pre Vás najvhodnejšie ubytovanie.
Je naozaj dôležité sa pripoistiť na cesty?
Tu naozaj nie je vhodné podceniť riziko dôsledkov plynúcich z nedohodnutého poistenia. V zahraničí môžete potrebovať lekárske ošetrenie, hospitalizáciu v nemocnici, nechtiac spôsobíte škodu a v neposlednom rade sa môže stať, že nemôžete odcestovať z dôvodu náhlej choroby. Ak nie ste na tieto riziká riadne pripoistenie, všetky výdavky na mieste sa Vám riadne predraží. V prípade, že neodídete na dovolenku, náklady vynaložené na zakúpenie pobytu a dopravu sa vracia len čiastočne alebo nie sú vratné vôbec.